מנהל תלמוד תורה: "ההתערבות של משרד החינוך נובעת מקנאה"

    דוד לזר No Comments on מנהל תלמוד תורה: "ההתערבות של משרד החינוך נובעת מקנאה"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב גבריאל קוסובר, מנהל ת"ת "דרך תבונה" בירושלים, התייחס הערב (שלישי) למחאת מלמדי תלמודי התורה החרדים נגד משרד החינוך. בדברים שאמר לבצאל קאהן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' הוא הסביר כי סיבת הרדיפה היא קנאה, "קנאת עם הארץ לתלמידים חכמים", אמר.

    "יש כאן מעין שתי מדינות לשני עמים, ואני מסופק אם נוכל להתגבר על חוסר התיאום", אמר והרחיב כי "יש בתי ספר ויש בתי חינוך, בית ספר זה בית שלומדים בו ידע, אצלינו יש בתי חינוך. הפער של זה הוא פער גדול מאוד שקשה להתגבר עליו. המדד בבית ספר אם החינוך מצליח או לא, הוא הציון במבחן, אבל בבית חינוך המדד הוא אחרי שיוצאים מבית הספר. אנחנו מתעסקים בחינוך והם לא מבינים את זה".

    בהמשך דבריו אמר כי "הם מנסים להחדיר לנו עוד ליבה, הלימודים חשובים מאוד, אף אחד לא מזלזל בהם, אבל הם רק דבר שני, החינוך הוא הדבר הראשון", אמר קוסובר.

    "בהחלט יכול להיות שהכל אצלם נובע מקנאה, קנאת עם הארץ לת"ח, זה לא המצאה של הדור האחרון. הם הרי יודעים היכן האמת נמצאת", אמר וסיפר כי "היו כינוסים בעבר משותפים עם אנשי ציבור מעברו השני של המתרס. והם הודו לי שהצדק של החינוך נמצא אצלכם. 'אצליכם לא צריך להעמיד שומר בפתח לבדוק בגרביים של התלמידים אם יש סכינים".

    "הם מצירים את צעדינו. הכל נועד לקעקע את המעמד של החינוך הטהור. הם עובדים ומנסים לילות כימים לקעקע את היסודות של החינוך שלנו, וכעת הם לא מצליחים", אמר לסיום.



    0 תגובות